Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Home       Strefa Klienta      Praca       Kontakt    

Automatyzacja procesów

BPM dokumenty

     
"Każda praca jest dobra,
  o ile jest dobrze wykonywana."
 - Albert Einstein

Mamy przyjemność przedstawienia Państwu funkcjonalności platformy wspierającej zarządzanie - BPM, która przez okres ostatnich lat podbiła rynek zarządzania procesami, wsparcia Systemów Zarządzania oraz obiegu i archiwizacji dokumentów i informacji.

Ponad 650 polskich przedsiębiorstw i instytucji administracji publicznej wykorzystuje BPM, który zdobywa ogromne uznanie naszych Klientów dzieki prostocie obsługi i zaawansowanej funkcjonalności.

Stały rozwój przedsiębiorstw i związane z tym zmiany wymagań spowodowały wprowadzenie rozwiązań umożliwiających zmiany w procesach, czy wręcz ich tworzenie bezpośrednio przez użytkownika.

Opis

Platforma umozliwia zaprojektowanie sekwencji działań w postaci przebiegu procesów. Za pomocą symboli, obiektów i łączników określamy sciężki obiegu dokumentu i działania które musi wykonać odpowiedni pracownik, badż grupa. Projektant tworząc proces określa jego etapy, przydziela zadania do uczestników procesu, definiuje miejsca, w których podejmowane są decyzje, definiuje warianty przebiegu.

Kolejnym krokiem jest zaprojektowanie formularza, czyli nośnika danych. Oczywiście można wykorzystać w tym celu dokument, którego obieg projektujemy.

Projektowanie procesu i formularza nie wymaga wiedzy programistycznej.

BPM jest kompleksowym systemem służącym do archiwizacji i zarządzania dokumentami. Pozwala użytkownikom na dostęp do dokumentów w tym samym czasie z dowolnego miejsca.

BPM zawiera następujace zakładki portalu:

Prezentacja systemu

Funkcjonalność

System automatyzuje przebiegi procesów. Za pomoca prostego interfejsu uzytkownik wprowadza informacje i podejmuje decyzje. System na bazie aktywności uzytkownika oraz wprowadzonych danych kieruje kolejne zadnia do własciwych osób.

System wspiera równiez procesy między zakładowe i współpracę ze stronami trzecimi. Jest doskonałym narzedziem pracy grupowej. Posiada mechanizmy pracy i opiniowania szeregowych i rónoległych.

Dokumenty, po ich zarchiwizowaniu, są natychmiast dostępne w całym przedsiębiorstwie. Dostęp do dokumentów składowanych w systemie jest możliwy poprzez przeglądarkę internetową.

Wbudowane mechanizmy bezpieczeństwa zapewniają dostęp użytkowników tylko do właściwych dokumentów oraz gwarantują pełną poufność przesyłanych informacji.

System umożliwia integrację z systemami typu ERP, CRM i ecommerce np. SAP, ORACLE, IFS, MFG/PRO, Scala, Siebel, ActiveDirectory, systemy bankowości elektronicznej itp. Dzięki temu użytkownik końcowy ma dostęp do zarchiwizowanych dokumentów bezpośrednio ze swojej, codziennie używanej aplikacji oraz możliwość inicjowania złożonych procesów.

W BPM pracownik ma możliwość zapoznania się z :

  • opisem oraz diagramem procedury / procesu – diagramy są generowane we Flash co umożliwia ich skalowanie oraz prostą nawigację, bezpośrednio na diagramie pojawiają się użyteczne wyszukiwarki obiektów i wskaźniki procesowe, ryzyka,
  • strukturą organizacyjną,
  • informacjami o firmie, misji, wizji, strategii i nowościami,
  • biblioteką dokumentów,
  • wskaźnikami do procesów,
  • zadniami - które mam zrealizować w ramach procesu (co mam zrobić, kto to do mnie skierował, termin realizacji, scan dokumentu, historia przebiegu itp.

W BPM pracownik ma możliwość uruchamiania procesów i realizowania zadań.

System posiada szereg predefiniowanych modułów, takich jak:

  • Biblioteka - umozliwiająca tworzenie kategorii i typów dokumentów oraz ich przechowywanie i zarządznie nimi,. 13
  • Zarządzanie ryzykiem- ERM.. 13 - pozwlający automatyzować zarządznie ryzykiem. Dowiedz się więcej
  • Audyt wewnętrzny i kontrola - wspierający planowanie i realizację audytów i kontroli wewnętrznych. 18
  • Zarządzanie uprawnieniami19
  • Zarządzanie uprawnieniami19
  • Ocena okresowa. 22
  • Bezpieczeństwo informacji23
  • Ciągłość działania i zarządzanie kryzysowe. 26
  • Przeciwdziałanie korupcji i nadużyciom.. 27
  • Zarządzanie środowiskowe. 28
  • BHP. 30
  • Karta stanowiskowa i wartościowanie. 33
  • Zarządzanie szkoleniami34
  • Zarządzanie projektami34
  • Korespondencja. 39
  • Faktura. 39
  • Delegacja. 40
  • Zapotrzebowanie i odbiór usług. 41
  • Zarządzanie umowami41
  • Skargi i reklamacje. 41
  • Ocena dostawców.. 42
  • Urlopy i zastępstwa. 42

System posiada pełnotekstową wyszukiwarkę dokumentów.

System wspiera nie tylko formaty graficzne, ale również wiele innych m.in. dokumenty programów Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, pliki typu PDF, Adobe PS (również PS2, PS3), FAX. Istnieje również możliwość przechowywania dokumentów w formatach, których system nie wspiera, zapisywanych i udostępnianych bez dodatkowych konwersji.

Korzyści

Wykorzystanie narzędzia BPM to oszczedność czasu i pieniędzy.

Automatyzacja i standaryzacja procesów wpływa na ich niezawodność, a prostota obsługi zwiększa motywację i zaangażowanie pracowników.

Jakość i inowacyjność oprogramowania została potwierdzona Medalem Europejskim.

Jesteś tutaj: Home Oprogramowanie Workflow Elektroniczny obieg dokumentów