Home       Strefa Klienta      Praca       Kontakt    

   BPM korespondencja
Obieg korespondencji i 
dokumentowanie sprawy

Obieg dokumentów przychodzących, wychodzących, zarzadzanie dokumentacją dotyczącą sprawy, to najczęstszy powód wdrażania systemów elektronicznego obiegu dokumentów (EOD, DMS, BPM). 

Notoryczne gubienie sie dokumentów, trudne pytania od Klientów: "Co się stało z moją sprawą?", przekraczanie terminów opiniowania i dekretacji, brak powiązania pisma wychodzącego z przychodzącym.

Opis

BPM wspiera cały proces przetwarzania dokumentu od momentu:

  • rejestracji - jako dokumentu przychodzącego, w ksiązce korespondencji lub w formie faktury elektronicznej, przez
  • skanownie i OCR (rozpoznawanie tekstu), dalej
  • dekretację na osoby odpowiedzilane, później
  • przypisanie dokumentów do sprawy,
  • podejmowanie decyzji, aż do
  • archiwizacji.

Co więcej zachecamy naszych Klientów do wdrażania dostosowanych procesów obiegu konkretnych spraw. Różne zadania realizowane sa w rózny sposób, a ich pełna automatyzacja gwarantuje wzrost efektywności.