Home       Strefa Klienta      Praca       Kontakt    

Sprzedaz

"Je­dynym ce­lem biz­ne­su
  jest stworze­nie klienta."
  Peter Drucker 

Spadają Twoje przychody, odchodza Klienci, spada marża na produkcie, lub czujesz, że Twoja sprzedaż nie funkcjonuje właściwie, jezeli chcesz:

  • obnizyć koszty,
  • zwiekszyć efektywność,
  • osiągnąć lepszej jakości obsługi Klienta,

powinieneś pomyśleć o wdrożeniu Lean sprzedaż w swojej firmie. 

Opis

W tej metodzie zarządzania główny nacisk kładzie się na zidentyfikowanie potrzeb Klienta i ukierunkowanie komunikacji i metod obsługi na jego potrzeby. Takie zachowanie nazywamy tworzeniem „wartości dodanej” za którą Klient chce nam zapłacić. Klient nie chce płacić za sprzedaż, Klient bedzie wstanie zapłacić za profesjonalne wsparcie i doradztwo.

Eliminacja działań będących marnotrawstwem to źródło poprawy wyników organizacji oraz zwiększenia poziomu zadowolenia Klienta. Ponadto Lean koncentruje się na potencjale tkwiącym w pracownikach (stanowią źródło wiedzy o procesach), budując z nimi system ciągłego doskonalenia procesów eliminujących marnotrawstwa, podnoszenia jakości wyrobów czy zwiększania bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie. Jest to ważny krok w kierunku spłaszczenia hierarchii organizacyjnej – nadania szerszych uprawnień oraz nowych obowiązków wykorzystujących kreatywność i kompetencje pracowników.