Home       Strefa Klienta      Praca       Kontakt    

jakosc

"Jakość to sposób myślenia,
  który powoduje, 
  że stosuje się i bez przerwy poszukuje
  najlepszych rozwiązań."
 Edward Deming

Zarządzanie jakością zgodnie ze standardem ISO 9001 przestało być wyzwaniem dla organizacji XXI wieku. Liczne wdrożenia, często nie najlepszej "jakości", tzn. oparte o gotowe szablony, niedostosowane, nieprzemyślane i zbiurokratyzowane, powodowały powstanie systemów zarządzania jakością, które przynoszą więcej szkód niż pożytku, a już na pewno nie przynoszą korzyści finansowych.

Opis

Czy w czasach walki z kosztami, podnoszenia efektywności, optymalizacji, stać Cię na wyrzucanie pieniędzy na nieefektywne rozwiązania?

Czy możesz pozwolić sobie na brak zarządzania jakością, rozumiany jako:

  • ukierunkowanie na potrzeby Klienta,
  • optymalizację procesów,
  • zarządzanie dostawcami,
  • badanie satysfakcji Klienta,
  • samodoskonalenie,
  • robienie rzeczy właściwych,
  • i robienie ich w sposób właściwy?

Na brak takiej jakości nie stać nikogo, właściwa realizacja projektu wdrożenia systemu zarządzania jakością wspiera organizację w realizacji jej celów. Właściwie wdrożony system zarządzania jakością, w oparciu o wymagania ISO 9001 jest narzędziem wdrażania strategii biznesowej, budowy komunikacji wewnętrznej, standaryzacji i optymalizacjiprocesów.