Regulamin sklepu internetowego na stronie grupablue.pl
-
Definicje
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.grupablue.pl.
- Sklep internetowy– serwis internetowy dostępny pod www.grupablue.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
- Usługi – usługi prezentowane w Sklepie Internetowym.
- Usługodawca – Blue energy sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-896) przy ul. Towarowej 35, zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców KRS, prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS: 0000361608, z kapitałem zakładowym w wysokości 65.000 zł, NIP: 7781473428, REGON: 301493828.
- Umowa– umowa o świadczenie usług w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, zawierana z wykorzystaniem Sklepu internetowego.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj i liczbę Usług.
-
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod www.grupablue.pl i prowadzonego przez Usługodawcę.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną;
- warunki świadczenia usług drogą elektroniczną;
- warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną,
- tryb postępowania reklamacyjnego.
-
Zasady korzystania ze sklepu internetowego
- Dokonanie zakupu Usługi nie wymaga rejestracji w Sklepie internetowym.
- Informacje podane w Sklepie internetowym, w tym informacje o prezentowanych usługach, a w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Składanie zamówienia odbywa się za pomocą formularza, dostępnego na stronie sklepu.
- Każdy rejestrujący się i/lub dokonujący zamówienia Klient wyraża zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres e-mail informacji związanych ze złożonym przez niego zaproszeniem do zawarcia umowy, przebiegiem transakcji, statusem realizacji zamówienia oraz zmianach w niniejszym Regulaminie.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach sklepu internetowego usługami, Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- Zakazane jest dostarczanie przez użytkowników Sklepu internetowego treści o charakterze bezprawnym.
-
Rodzaje i zakres usług dostępnych w sklepie internetowym
- W sklepie zamówić można usługi doradcze, usługi związane z monitorowaniem oraz oprogramowanie
- Szczegółowy zakres i termin świadczenia usługi zostaje określony w drodze konsultacji pomiędzy Klientem, a Blue energy Sp. z o.o.
-
Procedura zawarcia umowy o świadczenie usług
- Celem przeprowadzenia jakiejkolwiek aktywności Klienta w Sklepie wymagane jest poprawne działanie sieci Internet, używanie przeglądarki internetowej zainstalowanej na kompurzerze stacjonarnym lub urządzeniu przenośnym oraz posiadanie aktywnego konta poczty e-mail.
- W celu zawarcia Umowy za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.grupablue.pl, dokonać wyboru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
- Sklep umożliwia nabywanie usług przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Wybór zamawianych Usług przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Usługi. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
- Aby sfinalizować zamówienie Klient jest proszony o podanie wszystkich niezbędnych danych, potrzebnych do zrealizowania zamówienia tj.
- imię i nazwisko
- nazwa firmy
- NIP
- adres miejsca prowadzenia działalności
- adres e-mail
- telefon kontaktowy
- Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
- przedmiotu zamówienia,
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych usług, w tym dodatkowych kosztów (jeśli występują),
- metoda płatności zależy od kupowanej usługi lub oprogramowania.
- W celu złożenia Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie”.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia Umowy z Usługodawcą, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Po złożeniu i opłaceniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną “Potwierdzenie zamówienia”, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
- Umowa zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
-
Odstąpienie od umowy
- W przypadkach, o których mowa w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U. 2020 r., poz. 287 ze zm), konsument lub osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego mają prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
- W celu złożenia odstąpienia od umowy, osoby, o których mowa w ust. poprzedzającym powinny złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i przesłać je na adres e-mail: biuro@grupablue.pl
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę.
-
Postępowanie reklamacyjne
- W przypadku wystąpienia nieprawidłowości w działaniu Sklepu internetowego lub rozbieżności pomiędzy zasadmi świadczenia Usług a treścią Umowy, Klient ma prawo złożyć reklamację, która powinna zostać przesłana na adres biuro@grupablue.pl.
- Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sklep zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego pełny zakres informacji niezbędnych do jego rozpatrzenia.
-
Zasady przetwarzania danych osobowych
Opisane są w polityce prywatności.